lørdag 8. desember 2012

Føler meg sykere

Spesialbrødet som var lagd til meg var helt ubeskrivelig(og ikke på en positiv måte). Etter kveldsmaten ble jeg veldig dårlig, føltes nesten som når jeg fikk matforgiftning i syden. Det fristet ikke mye å prøve igjen idag, men måtte jo nesten det. Spiste to brødskiver til lunsj og har bare blitt dårligere og dårligere siden da. Hadde store problemer med å få i meg grøten for noen timer siden. Er kritthvitt i ansiktet, kjempekvalm og føler meg helt jævlig. Spurte om å få noe kvalmestillende, for det hjalp litt igår; men neida. Så nå ligger jeg i sengen og vrir meg. Lurer på hvordan i helvette jeg skal få i meg kveldsmaten...er nødt til å få den i meg! Skjønner ikke hvorfor jeg kunne få kvalmestillende NÅ, kveldsmaten er jo det aller viktigste. Blir så lei meg av alt dette styret...føler jeg har gått ned i vekt bare på den lille tiden jeg har vært her. Føler meg sykere enn på lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar