søndag 20. mars 2011

:)

Til tross for en ekstremt vanskelig helg, som matmessig har gått rett vest, så har jeg på en eller annen måte funnet tilbake til litt motivasjon. Ting føles fremdeles overveldende og jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, eller hva som kan hjelpe meg i riktig retning. Men har likevel fått meg utav den ekstreme depresjonen for denne gangen tror jeg(de siste dagene/uken har jeg hatt store problemer med å samle krefter/motivasjon til helt grunnleggende ting som å stå opp, skifte klær etc.)

Meg og pappa har snakket om å bestige forskjellige fjelltopper hvert eneste år nå, men det har aldri blitt noe av, så nå har jeg bestemt meg for at skal skje! Jeg har tenkt å lage en liten plan med dato(en søndag i måneden mest sannsynlig)+hvilket fjell...Og så skrive ut, da kan ikke pappa komme med flere unnskyldninger. En søndag i måneden får han ta seg tid til!

Ellers tror jeg det er utrolig viktig at jeg får meg i gang med et eller annet, et prosjekt eller noe jeg kan holde på med. Det er utrolig viktig å komme igang med når jeg er sånn noenlunde ovenpå sånn at jeg er godt i gang til nedturene kommer igjen. Da kan jeg forhåpentligvis finne fortere tilbake til motivasjonen/ikke falle så utrolig ut.

Men nå er jeg sliten. Håper på en OK natt og en ikke alt for verst morgen :)

1 kommentar: