onsdag 1. juni 2011

Sliten, men

kan vel si jeg har det litt bedre? Jeg vil ikke dø, jeg vil leve osv. Jeg har det ikke bra, jeg er deprimert og lei, men ting er ikke HELT svart. Var på kino igår feks, og det var kjekt :) Idag har jeg igjen vært til samtale på sykehuset. Vi begynner å bli kjent litt. Arbeidet har startet med andre ord. I første omgang skal jeg bare notere ned alt jeg spiser og drikker, men det har vært snakk om vekt en stund, og er bare et tidsspørsmål før det nok vil bli fast veiiing på programmet også. Gleder meg. Not. Men må man så man. Har også fylt ut en haug med papirer og diverse diagnose-ting. August føles VELDIG langt frem i tid. Kan vel ikke gjøre noe annet enn å prøve å ta dag for dag. Skulle ihvertfall få en eksakt dato til neste gang. Synes det er litt greit å ha en dato.

Imorgen skal jeg mest sannsynlig kjøre opp til mamma(som er på et behandlingssenter 2 timer herfra). Det blir godt å komme seg vekk litt, ikke bare gå på veggene i leiligheten. I tilegg har de veldig greie måltider der(et slags koldtbord) så planen er å starte "få i meg litt til hvert måltid"-prosjektet der oppe. For ja, jeg er i en ikke bulimisk periode, noe som med andre ord betyr lite eller null næring. Men tror det er en lur idee å begynne så smått på an igjen der oppe. De har mer enn nok mat som jeg føler meg noenlunde trygg på+mamma er der+ mulighetene til å overspise er miniatyriske sammenlignet med her hjemme. Så joda, får krysse fingrene at to dager der oppe kan få meg inn i en slags rytme som verken er sulting eller bulimisk kaos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar