onsdag 29. juni 2011

Syk?

Jeg våknet med en veldig kvalme idag, noe som gjorde at det var utrolig lite fristende å stå opp. Men skulle møte mamma, så fikk dradd meg opp av sengen tilslutt. Gikk inn på badet og begynte å ta på meg klær. Kvalmen ble enda sterkere. Noe kjentes veldig feil. Jeg hastet tilbake i seng i håp om at det skulle hjelpe, at kroppen skulle hente seg inn igjen. Men kjente fort at det var null poeng. Begynte å bli nummen i halsen og kvalmen intensiverte. Det endte med at jeg brekte meg, flere ganger, kastet opp grønn magesyre blandet med blod.
Må innrømme jeg ble litt redd...Har ikke kastet opp "frivillig" siden mandag, men dette var noe helt annet. Ringte til mamma som mente jeg kanskje bare hadde fått spysyken. Det hender jo at man får det. At jeg har blitt smittet av noen. Jeg krysser fingrene for at det bare var en engangsting og at det ikke er noe alvorlig galt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar