mandag 3. september 2012

900 gram opp

Og jeg er egentlig sånn passe fornøyd med det. Med tanke på hvor dårlig jeg har vært, så er det ganske bra. Det er riktignok ikke 2 kilo, men jeg håper at de ser at innsatsen min har vært 100%. Hadde det ikke vært for at jeg gikk ned sist, så har jeg jo faktisk klart det ukentlige kravet(700 gram) med god margin.
Det skal tas opp i teammøte imorgen, så får jeg sikkert en tilbakemelding etterpå.

Har vært til fysioterapeut idag pga. ryggen.( eller han er ikke ansatt her som fysioterapeut, men har vært det tidligere, så han hadde kompetanse på området)
Håpet er at de verste ryggplagene mine skal forsvinne etterhvert som jeg går opp i vekt og blir sterkere.
Men det kommer til å ta en stund, så jeg trenger noe som kan lindre smertene i mellomtiden. Jeg prøver å ta minst mulig smertestillende(står på paralgin forte), men samtidig har jeg KONSTANT vondt, så det er utrolig slitsomt. Tabletter er jo effektivt, men ikke spesielt bra i store doser(spesielt ikke når jeg allerede har veldig høye leverprøver!)
Derfor hadde jeg et ønske om å finne alternativ smertelindring. Ikke helt sikker hvilket tilbud jeg kommer til å få, men de har et eget behandlingssted/kurbad ikke så langt herfra, så håper jeg kan få komme til hos fysioterapeut der. Legen skulle ihvertfall sjekke ut mulighetene.

2 kommentarer:

  1. 900 gr opp er jo nada. Tror jeg er den eneste som har gått opp så villt mye etter 5 dager jeg altså...gawd.
    Dette går seg til skal du se, håper du finner en alternativ behandling til ryggen :)

    <3

    SvarSlett
    Svar
    1. heh :P litt er det nå! Men det går vel gjerne litt i rykk og napp...spørs jo veldig om man samler mye væske osv også...begrenset hvor mye som er "ekte" vektoppgang på en uke. Jeg har av en eller annen grunn ikke samlet noe væske eller vært noe hoven når jeg har vært her---heller motsatt, diare og dehydrert -_- Men det kommer kanskje? Vet ikke, har opplevd før at vekten viser sånn 5 kilo forskjell på en uke, så litt overrasket over at det ikke har skjedd her.

      Slett