fredag 1. juli 2011

Modum bad

De siste dagene har gått litt bedre, men jeg er fremdeles i ganske dårlig form fysisk. Er veldig usikker på om jeg burde fått en time hos legen for å være sikker på at det er forsvarlig av meg å reise på leiren. På ene siden tenker jeg at; neiiida, jeg har det jo helt fint jeg, jeg er ikke så syk. Men samtidig kjenner jeg jo at jeg fysisk er ganske dårlig selv om det psykiske går noenlunde bra.

Ellers har jeg tenkt mer og mer på hvilke alternativ jeg har ifh. til sykehuset. Aller helst vil jeg jo på capio, men det har jeg fått avslag på, så jeg har tenkt endel på Modum. Men til tross for at Modum er under fritt sykehusvalg, så får jeg likevel beskjed om at de ikke vil søke fordi de mener de har et bra nok tilbud her og at jeg ikke har prøvd det lenge nok. Er det i det hele tatt lov? Trodde fritt sykehusvalg betydde FRITT sykehusvalg jeg? At man kunne velge behandlingssted selv? Det er ihvertfall det det er i teorien, men det funker kanskje ikke i praksis...

4 kommentarer:

  1. For å komme inn på Modum må alle alternativer og behandlingsprosesser være utprøvd over tid.

    SvarSlett
  2. Jeg har jo prøvd alt utenom innleggelse(som jeg ikke får)

    SvarSlett
  3. Det er ikke alltid like lett å forstå seg på helsenorge, dessverre..
    Jeg håper uansett at du vil få den hjelpen du trenger så snart som mulig!

    SvarSlett
  4. enig med Nadia. Helsenorge er sprøtt.

    Håper det blir en ordning for deg.
    Du fortjener hjelp så inderlig.
    Livet venter på deg kjære venn <3
    mange klemmer til deg <3

    SvarSlett