mandag 16. januar 2012

Mandag

Guess what? Blodprøvene var helt fine, litt lav glukose(men fint innenfor referansområdet såvidt jeg forsto).
Ble både lettet og skuffet på samme tid. Spiseforstyrrelsen ble nok letta fordi den fikk grønt lys til å fortsette, mens den fornuftige lille stemmen hadde håpet på et "tegn" på at det den prøver å hviske meg faktisk stemmer.

Så har jeg snakket med den psykiatriske sykepleieren. Det var forsåvidt ganske hyggelig det, jeg liker å snakke med henne. Hun spurte om jeg ville være med på en skrivegruppe som starter opp i morgen; så nå har jeg faktisk en skikkelig produktiv plan for morgendagen :P Hun skulle også prøve å få tak i kontakten min på VOP og forhåpentligvis få litt fortgang i ting(hovedsaklig det at jeg trenger ny psykolog+ansvarsgruppemøte).
I tilegg skulle hun sjekke ut det med kuledyne, om det er noe jeg kan få mulighet til å prøve :)

Jeg fortalte hvordan ting er nå. Det var greit å få snakket litt om det, men det ble bare med det. Bare at jeg fortalte, også gikk vi videre til neste emne. Så med andre ord har jeg ikke komt noe særlig lengre på matfronten. Tenker jo såklart innimellom at jeg kanskje burde prøvd meg på litt mat, men jeg blir så overveldet av alle mulighetene og alle valgene, at jeg ender opp med å ikke velge noe i det hele tatt. Uansett hva jeg velger så blir det på en måte feil. Jeg blir så sliten av å tenke på det at jeg heller bare skyver det foran meg. Blodprøvene var fine, jeg er OK; med andre ord trenger jeg ikke ta stilling til det nå. Om jeg blir dårlig så får jeg ta det når det kommer. Kanskje jeg er feig eller dum som tenker sånn, men jeg ikke hva annet jeg kan gjøre(bortsett fra å falle tilbake til bulimien; som virkelig IKKE er et alternativ).

Nå skal jeg øyeblikkelig kjøre bort til søsteren min på filmkveld. Imorgen skal jeg på skrivekurs, biblioteket og så på kino! Kommer til å bli helt utslitt jeg, men godt å ha noe å gjøre :P

1 kommentar:

  1. Så bra at prøvene var fine, tross alt. Det er jo bare en ekstra belastning å skulle slite med disse tingene i tillegg.
    Godt at du fikk prata ut hvertfall, så vet hun hvordan ståa er. Masse lykke til i morgen da, kjekt å ha noe å gjøre :)

    <3

    SvarSlett