torsdag 22. mars 2012

Oj

Gikk akkurat opp for meg etter å ha skrevet det siste innlegget; om en ser bort fra lørdagen og søndagen sist helg som gikk litt skeis; så har jeg faktisk ikke kastet opp på to uker!
Strengt tatt er det vel bare 13 dager(pga. helgen) men det er uansett ganske utrolig med tanke på at jeg i tilegg har fått i meg den mengden jeg har til hvert eneste måltid! Uansett hva som skjer fremover, så håper jeg at jeg vil klare å gi meg selv litt creds for dette...For jeg har jo faktisk vært utrolig flink!(selv om følelsene mine ikke vil spille på lag og la meg få kjenne på mestringfølelse..ihvertfall ikke så langt;men håper det kommer)

3 kommentarer:

  1. VELDIG VELDIG BRA :D
    HURRA, WELL DONE!

    <3

    SvarSlett
  2. HURRA! Dette skal du være stolt over! Hold på mestringsfølelsens å lenge du klarer, det unner jeg deg <3

    SvarSlett
  3. Takk <3 Klarer desverre ikke kjenne på så veldig mye mestringfølelse...Blir mer sånn at fornuften VET jeg har vært flink, men klarer ikke helt å FØLE meg flink på en måte? Men får sånne glimt innimellom hvor jeg kan føle meg litt flink også...så det kommer vel ;)

    SvarSlett