søndag 18. november 2012

bulimi

Det har blitt litt flere omganger med bulimien de siste ukene enn det strengt tatt bør. Jeg forventet ikke at jeg aldri skulle komme til å kaste opp igjen når jeg kom hjem, men jeg har likevel klart å holde måltidsrytmen ganske bra. Noen få ganger innimellom at jeg har hatt en liten sprekk, men jeg har klart å komme meg videre med en gang etterpå. Nå derimot, nå begynner det å skli litt vel ofte ut. Dette er tredje gangen siden sist søndag. Fremdeles mye bedre enn de verste bulimiperiodene jeg hadde før, men likevel såpass ofte at det blir veldig vanskelig å skulle følge kostplanen. Jeg kommer så i ubalanse, både psykisk og fysisk. Og jo hyppigere overspisingsepisodene er, jo verre er det å finne tilbake balansen.

Er skikkelig dårlig akkurat nå, skulle egentlig skrive en hel del, men det får bli seinere.

4 kommentarer:

  1. Hei!

    Går du i noe behandling nå? Det er veldig mange som får tilbakefall etter innleggelse....

    Jeg heier på deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)

      Nei, går ikke i behandling nå, men skal ned igjen til Modum for opphold nr. 2 om noen uker :)

      Slett
    2. Så bra da, da må du bare holde ut. og spis regelmessig, så kommer ikke suget, men det vet du sikkert ;)

      Klem <3

      Slett
  2. Jeg skle også fort ut igjen, men du er jo heldig som skal tilbake igjen snart da, sånn at du får hentet deg inn igjen :)

    <3

    SvarSlett