søndag 4. november 2012

So, I heard strong was the new skinny?

Kanskje ikke allverdens å skryte av enda, but Im getting there! ;)

Hei forresten!

Har hatt tanker om å skrive i bloggen så og si hver eneste dag siden sist innlegg, men det har liksom ikke blitt til. Har ikke lengre internett i leiligheten så er nok litt derfor. Har jo internetttilgang på mobilen, men orker ikke skrive lange blogginnlegg på den. Det går egentlig greit. Første uken hjemme var helt jævlig, lenge siden jeg har vært så deprimert som jeg var da. Men det lettet heldigvis litt etterhvert.
Maten går sånn noenlunde. Har kastet opp tre ganger siden jeg kom hjem. Det er jo egentlig ganske bra. En veldig forbedring fra før. Samtidig har to av gangene vært ganske tett oppi hverandre...sånn siste uken(e) Selv om jeg har komt meg inn igjen på sporet igjen med maten ganske fort, så har trangen til å overspise/kaste opp komt tilbake for fullt. I tilegg sliter jeg veldig med magen. De siste kveldene har jeg vært så kvalm om kvelden at det har vært fysisk umulig å få i seg mat. Har drukket næringsdrikk bare for å få i meg næringen. 22.november får jeg svar på alle prøvene jeg tok på balderklinikken, så prøver å tenke at jeg bare må holde ut til da...Forhåpentligvis vil det gi oss en pekepinn ifh. til hva som kan/bør gjøres videre med magen. Mest sannsynlig må jeg nok utredes videre...Drømmen hadde jo vært å finne ut nøyaktig hva som faktisk er galt, få en skikkelig diagnose slik at jeg kan få rett behandling og bli bedre. Men det er bare en drøm på dette tidspunktet. Føles som om jeg har større sjanser for å vinne i lotto for å være ærlig!(og for å si det sånn, ville valgt å bli bedre/frisk istedenfor å vinne lotto any day!)

Kort oppsummert så har jeg det på mange måter litt bedre, samtidig som det er så sinnsykt mye som er vanskelig. Aller mest sliter jeg med vektoppgangen og mageproblemene...Ikke har jeg fått noen psykolog her hjemme heller enda(og usikkert om jeg i det hele tatt får det), så blir litt til at jeg går og kverner på uhensiktsmessige tanker på egenhånd. Jeg har nok godt av å komme ned igjen på Modum, samtidig gruer jeg meg faktisk skikkelig til å reise ned igjen! Jeg tror det på mange måter nesten blir enda mer utfordrende denne gangen enn ved det første oppholdet...


4 kommentarer:

  1. Wow! det var det jeg sa høyt for meg selv da jeg så bildet ved frokosten i morges ;)
    Flinka, for en fremgang!! Heier på deg videre..

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er !! Det motiverer :) Når skal du tilbake på Modum igjen ? Hvordan har det vært å følge kostlista hjemme ? Stå på, heier på deg! :)

    SvarSlett