tirsdag 27. november 2012

Ekstrem "lavkarbo"

Holder på å ta en pustetest for å prøve å komme nærmere en løsning på mageproblemene mine. Fikk med meg alt utstyret jeg trengte når jeg var på balderklinikken i oktober, men fant ut at jeg ville vente med å ta testen til jeg fikk svar på alle prøvene jeg hadde tatt i tilfelle de kom til å vise noe. Siden vi ikke ble så mye klokere av alle blodprøvene, så var altså neste steg denne pustetesten. Den krever endel forberedelser iforhold til at man ikke kan spise forskjellige typer matvarer...Kort sagt kan man bare spise kjøtt, fjærkre, fisk, egg og lagrede oster i forkant. Noe som har ført til at jeg har vært på en ganske så ufrivillig diett siden igår, heldigvis er det bare snakk om 2,5 dag da, så jeg lider ikke noen nød, men må innrømme at jeg er drittlei allerede xD Å kun spise kjøtt/fisk til hvert måltid føles ikke som et skikkelig måltid i det hele tatt(og det er det jo forsåvidt ikke heller :P) I tilegg kan man ikke spise noe 12 timer før testen begynner(og den varer i to timer)
Men en fin erfaring å se at jeg faktisk gleder meg til å være ferdig imorgen så jeg kan spise skikkelig! Var redd jeg skulle bli fristet til å fortsette å spise på denne måten, men det er jeg ikke, er bare sulten! :P

Sånn ellers så er det bare en uke til jeg reiser tilbake til Modum. Helt sinnsykt egentlig. Har blitt hyppigere overspising /oppkast-episoder i det siste og jeg mistenker at det har mye med å gjøre at jeg skal ned igjen.
Gruet meg veldig, men nå begynner jeg å se litt frem til å se igjen alle sammen også+ at jeg nok har ganske behov for å få litt ekstra struktur nå før jul.

Er så uendelig sliten hele tiden! Orker egentlig ikke noe som helst, må presse meg til alt jeg skal gjøre.
Det er også grunnen til at det blir så lite med blogging...Har jo så mange tanker! Tusenvis av inntrykk og opplevelser iløpet av dagene som jeg har behov for å skrive ned, men jeg orker ikke.

1 kommentar: