tirsdag 16. april 2013

Litt tomt

Føler meg ganske så apatisk om dagene. Mangler liksom motivasjon og tiltakslyst til å gjøre noe som helst. Mest lyst å ligge i sengen.

Bursdagen min nærmer seg forresten. Hadde vel egentlig bestemt meg for at i år skulle jeg feire skikkelig. Har ikke feiret bursdagen min de siste fire årene.
Hater å bygge opp forventninger og har lenge følt at jeg uansett ikke fortjener noe som helst. Men denne bursdagen hadde jeg altså bestemt skulle bli annerledes.
Nå er jeg ikke like sikker lengre. Ikke fordi jeg ikke fortjener det; men hvordan gjøre noe man har lyst til når man ikke har lyst til noe? Det føles bare som tiltak og ork. Samtidig vet jeg jo at innerst inne at det hadde vært kjekt om dagen kunne blitt litt hyggeligere og innholdsrik enn en vanlig hverdag.

Ifjor på denne tiden var jeg jo veldig dårlig og innlagt. At jeg hadde bursdag gjorde det egentlig bare enda verre. Man skal jo liksom ha det fint på bursdagen sin.

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver! Og det er ikke en god følelse. Med tanke på bursdagen din så synes jeg du skal gjøre det du har lyst til akkurat den dagen. Hvis du våkner og det eneste du har lyst til er å se en film, så gjør det. Og du fortjener det!
    Har lest bloggen din en stund og synes du er veldig sterk. Jeg heier på deg, håper du får litt motivasjon igjen. Stor klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det betyr mye <3

      Bursdagen min ble både bra og dårlig, skikkelig berg og dalbane faktisk :P Men bedre enn at alt hadde gått dårlig da :)

      Slett