søndag 27. mars 2011

Sliten

Jeg får svar på søknaden iløpet av neste uke. Akkurat nå er jeg et nervevrak og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det er ikke snakk om et endelig svar fra Haukeland, bare om søknaden faktisk er blitt godkjent til å sendes videre i systemet(Haukeland mao.). Likevel, tanken på at jeg kan få nei gir meg lyst til å rive meg i håret. Samtidig som et ja nok vil gjøre at jeg gjør det samme, for da blir det enda mer venting. Men såklart håper jeg på et ja!

I tilegg får jeg penger en gang neste uke. Noe jeg både ser frem til og gruer meg til. Klarer jeg ta kontroll over bulimien innen da?(for helgen har bare vært kaos) Klarer jeg å få brukt pengene på fornuftige ting, og kanskje på litt koselige ting også? Ting som jeg har veldig lyst til/lyst på sånn egentlig, men som bulimien overbeviser meg om at jeg verken fortjener eller vil ha glede av? Time will show.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar