tirsdag 7. februar 2012

Status

Den siste tiden har vært EKSTREMT bulimisk...Omtrent like gale som det var i julen.
Men nå har jeg klart 2 døgn oppkastfri, så det går rette veien (endelig)!

Det er absolutt ikke lett, men det går sånn noenlunde greit. Jeg må hele tiden si bulimien imot, for den maser og maser og maser. Forteller meg at jeg MÅ gjøre sånn og jeg MÅ gjøre sånn. Da må jeg bare fortelle han(ja, bulimien er en han:P) hvilken idiot han er og at jeg ikke MÅ noe som helst av det han sier. Jeg må hele tiden minne meg på hvor mye bulimien har torturert meg; slik at jeg klarer å holde fast på motivasjonen. Jeg skal hevne meg på bulimien ved å ikke høre på en dritt av det han sier; nå er det min tur til å torture bulimien! Sinne og trass er to ting som absolutt hjelper for min del når det gjelder motivasjon :P

På torsdag har jeg møte med sykepleieren og neste uke er det ansvarsgruppemøte. Det blir interessant.

1 kommentar:

  1. Så bra at du har klart 2 dager, ALT teller :D

    <3

    SvarSlett