mandag 2. juli 2012

Ok dag

Den begynte mildt sagt dårlig, men tok seg opp etterhvert! Var i bursdagsselskap til niesen min, hennes første bursdag!
Jeg lagde kake igår som jeg pyntet ferdig idag før vi reiste. Fant ut at jeg ville lage en kake som jeg også kunne spiste litt av(laktosefri og glutenfri+uten sukker) Kan ikke akkurat skryte på meg at jeg spiste så mye av den; men smakte litt, og den var faktisk overraskende god! Skulle laste opp bilde, men finner ikke kabelen til mobilen :P

Etter selskapet reiste lillebroren min og meg på kino. Vi så Istid 4, den var helt grei. Ikke hysterisk morsom, men artig innimellom :)

Så fort kinoen var ferdig heiv vi oss i bilen og skrudde på radioen. EM-finale! Kom hjem og fikk sett 2. omgang på TV. Heiet på Italia, så det ble en ganske skuffende kamp :P Skuffende lite spenning!

Matmessig har jeg klart meg noenlunde. Ikke kastet opp(jippi!) Fått i meg to mat-måltider og to næringsdrikk-måltider(om det kan kalles måltid :P) Ikke optimalt, men absolutt bra med tanke på hvor mye jeg har slitt de siste dagene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar