mandag 21. februar 2011

så lei

av snakk og lovnader og ting som tar altfor lang tid. Lurer på om det i det hele tatt kommer til å¨bli søkt. Blir ihvertfall ikke før langt uti mars måned slik det ser ut nå...Hvorfor kan de ikke skjønne hvor akutt det er? Skjønne at jeg ikke gjør annet enn å vente, at det er det eneste som gjør at jeg såvidt klarer holde meg fast? Men jeg klarer ikke holde meg fast lengre egentlig. Jeg har begynt å selvskade igjen, jeg stjeler og lyver. Jeg er desperat. Jeg vil ikke kjøre meg selv helt ut i grøfta, men likevel er det det som skjer fordi jeg ikke klarer holde meg på veien lengre. Går på tomgang, er nede for telling, trenger hjelp. Det er over en måned siden jeg var på legevakten og fikk beskjed om at jeg burde bli innlagt ASAP. Hvorfor skjer det ikke noe? Jeg får bare beskjed om at hvis det blir veldig akutt må jeg gå på legevakten og eventuelt få en akutt innleggelse. Men det er jo akutt, hele tiden!

1 kommentar:

  1. Skulle virkelig ønske jeg kunne gjøre noe for deg for å få fortgang på dette! Tenker på deg i ventetiden!

    SvarSlett