fredag 4. februar 2011

Uvel

Er knapt så jeg klarer skrive noe. Jeg er veldig dårlig. Bare blitt mer og mer uvel siste dagene, og ikveld har kvalmen toppet seg. I tilegg har jeg en merkelig nummenhet som kommer på ene siden av kjeven/hodet så fort jeg reiser meg opp. I tilegg blir jeg intenst kvalm når jeg reiser meg, så de siste timene har jeg bare tilbringt på sofaen. Så en film med lillebroren min isted og det var veldig koselig da, så det er ikke bare negativt. Når jeg er så dårlig fysisk så har jeg liksom ikke anledning til å kjenne så mye psykisk. Akkurat som det blir presset bort. Samtidig så er det skikkelig ekkelt å ha det sånn som dette! Det kan være at det er en bivirkning av antidepressivaen(som jeg økte til maksdose for noen dager siden). Jeg vet ikke. Det kan være det, men det kan også ha noe med at jeg har drukket på noe helsekost-greier de siste dagene. Det skulle liksom gjøre godt men.
 I tilegg klarer jeg ikke få i meg noe særlig, knapt nok vann, fordi jeg er så kvalm. Og det gjør jo ikke akkurat ting bedre.

Mamma vil ringe legevakten, men det synes jeg er litt overdrevet. Håper på at jeg klarer å flytte meg over i sengen om en stund og at en skikkelig natts søvn kan hjelpe litt. Selv om jeg tviler, har faktisk sovet mye i det siste, uten at det har hjulpet spesielt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar