lørdag 31. desember 2011

For å være ærlig...

..så har jeg mest lyst å drite i alt som heter feiring, og gjemme meg under dyna.
Deppa.com
Jeg er egentlig ganske glad i nyttårsaften, men likevel, synes det er vanskelig å være positiv i år+at jeg heller ikke har noen å drikke med så jeg kan få humøret litt opp :P På denne tiden ifjor sa jeg til meg selv at 2011 umulig kunne bli verre enn 2010...men 2011 har egentlig vært året fra helvete...Jeg er forsåvidt glad jeg ikke visste hvor fælt det kom til å bli ifjor, samtidig er det vanskelig å holde troen oppe på at 2012 skal bli bedre...Jeg tenker jo at det MÅ bare bli bedre, men det tenkte jeg jo ifjor også:P Uansett; jeg lovde meg selv to ting angående nyttårsaften i år; og det var at jeg ikke skulle bruke hele kvelden/natten på å spise/spy og at jeg skulle pynte meg; og det tenker jeg å holde ihvertfall!

Får avslutte med å ønske et godt nytt år, og prøve å tenke at jeg ikveld skal feire og være glad for at 2011 endelig er bortevekke for alltid; jippi!

1 kommentar:

  1. Håper 2012 blir et fint år for deg, du skal jo også på Modum, så det MÅ jo bare bli bra :D

    Godt nyttår <3

    SvarSlett