søndag 4. desember 2011

Hvordan

Hvordan holde måltidsrytmen når man våkner klokka fire på ettermiddagen?

Hvordan klare å få i seg nok når man har store står i munnen pga. tannregulering, og å spise er noe av det mest smertefulle man kan gjøre?

Hvordan finne motivasjonen til å stå opp, når den eneste plassen man får pause fra alt det vonde er i drømmeverden?

Kort sagt så får jeg sove igjen. Det er uendelig godt, men samtidig må jeg ta meg enormt sammen for å ikke sove hele tiden. Så langt idag har jeg bare vært våken 1,5 time, men det eneste jeg vil er å flykte tilbake til sengen. Hvorfor tvinge seg selv til å være våken når man har null interesse for noe som helst?

Jeg spiste et måltid isted og det gjorde vondt fra begynnelse til slutt pga. tannverket. Etterpå kommer magesmertene. Jeg føler meg helt tom for motivasjon og tiltakslyst.

4 kommentarer:

  1. Tannverk er noe dritt, og det ødelegger jo alt på en måte. Bestill deg time hos tannlegen og få ordna på det.

    <3

    SvarSlett
  2. Jeg fikk sånn "voks" (gugg) til å "smøre" på reggisen der den lagde sår. Og det hjalp!
    Spør om det! :)

    SvarSlett
  3. Er inne sikkert minst en gang i uken, men det er aldri noe som hjelper i lengden...Bruker voks så og si hele tiden :/

    Merker det er like før jeg ber dem ta av hele reguleringen, orker virkelig ikke mer. Samtidig vil jeg jo ikke miste tennene mine :P

    SvarSlett
  4. Kjenner meg så godt igjen, det er så ubeskrivelig deilig å sove og bare slippe unna alt.. Ang mat, drikke ting da? Lag deg smoothie? Suppe? Få næringsdrikker på apotek? Er så viktig at du får i deg næring....

    SvarSlett