fredag 24. mai 2013

Takk for ingenting

Kom akkurat ut fra møtet på VOP. Snakket litt om hvordan jeg hadde det, hvordan dagene mine er. Ikke så mye mer. Jeg kunne visst ikke få plass på den avdelingen de nevnte sist. De skulle sende et brev for å høre på en av de andre avdelingene(hvor jeg har vært før) om det var aktuelt med noe der.
Fikk ny avtale på VOP 4.juni så vi kunne snakkes da, se om det kaaaanskje var komt noe svar fra dpsn.

Herlighet så tragisk. 4.juni er det
nesten en måned siden jeg var hos legen min og ba om innleggelse(etter å allerede ha utsatt det noen uker). Målet var jo å få noen uker til å komme inn igjen på sporet igjen, men med denne hastigheten kommer det knapt til å være spor igjen når(om)jeg får innleggelsen.

1 kommentar:

  1. Krysser fingrene for at du hører noe snart :)

    <3

    SvarSlett