tirsdag 29. mai 2012

Sliten 2

Dagen idag har vært tung. Like sliten som igår og i tilegg har jeg hatt en ekstrem hodepine som bare ble verre utover dagen. Tilslutt føltes det nesten som migrene; ingenting hjalp og jeg ville helst bare ligge i et mørkt og stille rom. Men har vært opptatt og på farten i hele dag, så har ikke hatt så mange muligheter til å slappe av. Når jeg endelig kom hjem for et par timer siden var jeg helt falleferdig. Ryggen vil ikke holde seg oppe, den er så sliten at det gjør vondt...Hodet kjennes som om det er fylt med bomull. På toppen av det har jeg følt meg kvalm og uvel i hele dag.
OG FEIT FEIT FEIT FEIT. Motivasjonen har ikke vært på topp for å si det sånn...men det har nå gått sånn noenlunde med maten. Fått den i meg.

Jeg lurer på om det kanskje kan ha noe med økningen av antidepressivaen å gjøre. At kvalmen, hodepinen osv. er bivirkninger. Før har jeg blitt veldig kvalm, men ikke så mye annet. Sjekket på felleskatalogen og da står faktisk hodepine som en av de vanligste bivirkningene.

Bivirkninger:
Svært vanlige (≥1/10): Gastrointestinale: Munntørrhet, gastrointestinale forstyrrelser inkl. kvalme og oppkast. Nevrologiske: Hodepine. Psykiske: Søvnløshet1.

Great! 
Får nesten bare trøste meg med at det nok går over etterhvert. Håper bare jeg er bedre imorgen. Må nemlig opp kvart over fem(!) Skal kjøre søsteren min til flyplassen. Blir tidlig i seng ikveld for å si det sånn!

1 kommentar:

  1. Det går over, når kroppen venner seg til dem. Så du får holde ut <3

    SvarSlett