tirsdag 12. april 2011

Det haster!

Nå må jeg bli frisk! Var og tok hepatitt A og B-vaksine idag, og må bestemme meg innen denne uken om jeg skal reise til India..På ene siden er det urealistisk å reise noen plass sånn som formen er nå, samtidig som det er to måneder frem i tid. Og om ikke en India-tur er motivasjon for å jobbe for å bli bedre, så vet ikke jeg!
Jeg vil reise! Men samtidig vil jeg være såpass ovenpå at det ikke ender opp som en mareritt-ferie!

Så utrolig vanskelig å vite siden jeg ikke aner hvilken behandling jeg vil få tilbud om over påsken. Aller helst ville jeg bare begynt rett på et behandlingsopplegg ASAP. Dagene går, og tiden begynner å renne ut, så et eller annet må vi finne på om dette skal bli mulig. Uansett vil jeg nok bestille flybilletene snart. Får heller betale litt ekstra så det er mulig å avbestille dem om det skulle vise seg at jeg ikke kan reise likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar