mandag 25. april 2011

India er definitivt avlyst. Viser seg at problemet er at kusinen min visst er ganske dårlig for tiden, og at de ikke vil ha to av 'sånne' som oss der nede. Jeg synes det er litt dårlig gjort å skrive en mail til meg om at jeg ikke kan komme pga. min helsesituasjon når det er faktisk kusinen min sin helse som er hovedproblemet. Hun har hatt spiseforstyrrelser før og sliter visst med endel lignende ting enda, og hun var visst såpass dårlig nå at hun trengte mye hjelp og at de var redd hun skulle bli påvirket om jeg var med og feks drakk næringsdrikk eller lot være å spise. Det er jo tross alt søsteren hennes som skal gifte seg, så jeg må jo bare respektere det. Skjønner at det er viktig å gjøre alt de kan for at hun skal klare å reise. MEN, synes de kunne sagt det med en gang at det var grunnen til at det ble vanskelig at jeg kom, da hadde jeg sluppet mye forvirring og frustrasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar