lørdag 30. april 2011

Snart ny måned

Og den SKAL bli bedre enn de siste månedene har vært. Det er vanskelig å fortsette å kjempe når jeg har feilet så mange ganger, men samtidig er det den eneste måten jeg kan lykkes på. Jeg må bare fortsette å fortelle meg selv at tilslutt vil jeg klare det, tilslutt vil innsatsen være verdt det. I mellomtiden må jeg bare holde ut og ha fokus på å stå imot bulimien. Skille mine egne, friske tanker fra bulimiens syke tanker. Det er neimen ikke like lett alltid! Men denne måneden skal jeg klare det. Det er vår i luften, sommeren nærmer seg og om den skal bli bra, så MÅ bulimien overvinnes. Jeg SKAL få kontrollen over dette monsteret igjen.

Mest sannsynlig vil jeg få svar på søknaden som ble sendt til spiseforstyrrelsesenheten denne måneden også. Jeg håper de kan tilby meg den hjelpen jeg trenger(da tenker jeg hovedsaklig på døgnplass)...Jeg trenger mer hjelp for å klare å overvinne dette 100%, så jeg får bare fortsette å kjempe og håpe at jeg får den nødvendige hjelpen på veien.

1 kommentar:

  1. Ønsker deg en veldig god uke! Husk på at hver dag kan vær en ny mulighet til endring :)

    SvarSlett