søndag 10. april 2011

Vår i luften, og jeg har sånn smått begynt å komme over den verste skuffelsen! Hva som skjer videre er litt uvisst, men vil nok i første omgang ha en vurderingssamtale på sykehuset for å høre hva de kan tilby meg. Jeg må innrømme jeg ikke har de helt store forhåpningene. Utifra det jeg har lest på sidene deres, så gir de hovedsaklig poliklinisk behandling til de med bulimi som består av DBT. Siden jeg allerede har brukt nesten et år på DBT, så er ikke det noe alternativ. Tror nok at de har et ganske bra tilbud på sengeposten, men de har bare 5 plasser, så det sier seg selv at det blir ventetid. Utrolig lite fristende å bli innlagt på sykehusavdeling igjen, men samtidig har jeg jo prøvd i nesten et år å bli bedre hjemme uten å komme noen vei, til tross for en god dose motivasjon! Så det viktigste er jo å få den hjelpen som er nødvendig for å klare dette en gang for alle.

Har bare så utrolig mange tanker om at jeg er langt fra syk nok, langt fra tynn nok osvosv som holder meg igjen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar