torsdag 17. november 2011

Den "glamorøse" spiseforstyrrelsen

- deilige sår og utslett som aldri forsvinner

- tørr hud ala 70 år gammel dame

- et skjelett som porøs sjokolade(husk at ingenting skriker HOT mer enn et beinbrudd!)

- en konstant uro som fyller hele kroppen(man kan alltids brenne flere kalorier)

- de herlige mageproblemene; for hva er ikke mer glamorøst enn forstoppelse og diare?

- mer hår på kroppen enn på hodet













- hovne lymfekjertler på størrelse med golfballer som gjør at man ser ut som en frosk

- sår hals og tenner med syreskader

- en konstant krig mot kroppen...(som man er dømt til å tape)

PRO-ana folk, go fuck yourself ..!





Denne sangen beskriver godt hvordan ting føles---

Jeg har det ikke spesielt bra og jeg er usikker på hvor jeg skal gjøre av meg. Prøver å si til meg selv at jeg må holde ut til vurderingsoppholdet...samtidig skal jeg jo være istand til å ta toget ned til Modum også(noe jeg ikke er atm).

Men; all we can do is keep breathing, right?

4 kommentarer:

  1. Keep breathing! See ya :D
    <3

    SvarSlett
  2. Sant det der. Men, selv om det nok ikke er noen trøst- om du bare fortsetter å nettopp puste, så overlever du. Utrolg men sant <3 Lykke til på vurderingsopphold, og med togtur! (Jeg elsker tog!)

    SvarSlett