torsdag 17. november 2011

Oslotur og sånn

Jeg hadde et lite håp om å klare å legge bulimien igjen hjemme. Å få leke "normal" noen dager...Det gikk skeis ganske så fort. Kurset jeg var på var nok ikke helt det rette for meg på dette tidspunktet. Det var absolutt et bra kurs, men tidspunktet var nok bare litt feil... for min del ble jeg bare enda mer forvirra.

MEN, når det er sagt...Til tross for at endel ikke gikk som det skulle, så klarte jeg likevel å ha en veldig bra helg i Oslo!
Jeg sov sinnsykt godt, så bare det i seg selv var herlig! I tilegg var det overraskende godt å ha et fullpakket program. På søndagen var jeg sosial så og si hele dagen, og det var faktisk veldig kjekt :)
(takk til flotte mennesker!)

Det var både inspirerende og godt å se at jeg klarer å gjøre mer enn jeg tror og at jeg ikke har mistet alt av sosiale antenner.

Men har måtte betale for det etter at jeg kom hjem. Har vært totalt utslitt, og egentlig ikke gjort annet enn å spise/spy/sove. Rart hvor fort ting snur og hvor fort depresjonen tar totalt overhånd igjen.
Føles mest for å bare sove frem til vurderingsoppholdet egentlig :P

Men neste uke skal jeg ha matteeksamen som jeg er NØDT til å lese til. Jeg har vært veldig usikker på om jeg bare må kutte den ut fordi hukommelsen og konsentrasjonen er så dårlig. Det er utrolig demotiverende å gjøre masse oppgaver, for så å måtte gjøre alt sammen på nytt hver eneste gang fordi hukommelsen er full av sorte hull...Men pappa kom ned ikveld, og det hjalp veldig med litt drahjelp! Skal også få litt hjelp av en jeg kjenner som er mattelærer, så jeg håper det kan gjøre at jeg klarer å fullføre..Å bestå blir nok ikke noe problem, men jeg vil jo helst ha en grei karakter også:P

2 kommentarer:

  1. Selvfølgelig er det kjekt med en god karakter, men sånn du har det nå skal du kanskje være veldig godt fornøyd om du står? Du er jo ikke overmenneske heller.....

    *klem*

    SvarSlett
  2. Lykke til med eksamenslesingen. Prøv å fokuser på at om ikke så lenge så er du FERDIG med eksamen :D Bare litt til igjen nå. Hang in there.

    <3

    SvarSlett