søndag 27. november 2011

Modum bad

FY SÅ FINT DET ER HER!! Har et helt hus for meg selv (frem til imorgen), reine slottet jo! Egentlig veldig greit å komme litt før de andre...får litt ekstra tid på å finne meg til rette :P Skal tidlig imorgen til somatisk sjekk og samtale.Utrolig lettet over akkurat det, den somatiske biten er vel den jeg har gruet meg mest til, så veldig godt å få det overstått fortest mulig!

Er sinnsykt sliten, så hopper nok til sengs grytidlig (krysser fingrene for at jeg får sove)...Er såpass spent på morgendagen at jeg ikke orker å være våken så mye lengre!

4 kommentarer:

  1. Er så glad du kom deg avgårde...! <3

    SvarSlett
  2. Oi, er du der! Lenge siden jeg har fått lest her nå:o Så bra at du har fått komme på vurderingsopphold der! Lykke til♥

    SvarSlett
  3. Masse masse lykke til!!!
    Ønsker deg alt godt!!
    mange gode klemmer <3

    SvarSlett
  4. IKKE sant? Det er sinnsykt flott her. Håper dere tar turen innom oss i kveld :)

    <3

    SvarSlett