torsdag 10. november 2011

Modum bad og sånn

Jeg skal på vurderingsopphold om 18 dager :O

Hatt masse tanker rundt dette idag og hatt planer om skrive et langt innlegg, men jeg orker rett og slett ikke. Overspiste og kastet opp( skal nevnes at det er første gang denne uken(!)) for noen timer siden, noe som endte opp med blodsukker på 2mmol og anfall. Så ja, jeg er sliten, og tror nesten bare jeg får skrive et lengre innlegg imorgen.... Håper virkelig jeg klarer å bruke morgendagen konstruktivt og at jeg får ladet litt opp til osloturen!
(reiser med nattoget :)

Nattinatt <3

6 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Oi, såå lavt blodsukker, ikke rart du blir kjempedårlig :(
    MEN SÅ VANVITTIG BRA AT DU HAR KLART DEG HELT TIL NÅ!!!


    God tur til Oslo, håper det blir ei god helg for deg!

    SvarSlett
  3. Så bra at du skal på vurderingsopphold, ENDELIG skjer det noe!!
    God tur til Oslo, og KOS DEG!

    SvarSlett
  4. Skal du på vurderingsopphold for sf? Stemmer det at det blir sånn ca den 30 nov? FOR DA ER JEG HER!!! HURRA!!! Jeg skal ha hjemmeuke fra 18-27 nemlig, så var litt redd for at jeg var borte da...men omg...

    <3

    SvarSlett
  5. Jeg er glad for at du skal til vurderingsopphold på Modum, du trener det så sårt og endelig så er tiden snart kommet selv om jeg skjønner at det er kjempeskummelt også. ikke bra med så lavt blodsukker.. :S

    SvarSlett
  6. Stemmer nok det ja laipai! ^^, Fra 28.nov-2.desember...Ja, det er skikkelig ekkelt med lavt blodsukker :S Har hatt kraftigere anfall før også der jeg ikke har klart å måle, tør nesten ikke tenke på hvor lavt det kan ha vært da.

    SvarSlett