fredag 20. april 2012

Døgninnlagt igjen

Men ikke noe dramatikk rundt det altså. Har jo hele veien vært snakk om komme inn igjen litt etter å ha vært hjemme en stund. På onsdagen gikk jeg litt på trynet mildt sagt. Men klarte reise meg igjen og fortsette med opplegget. De siste dagene har egentlig vært ganske OK, men det har gått i ett hele tiden, og jeg har vært og er så sliten at jeg nesten føler for å grine. Litt kjedelig, for jeg liker å ha litt å gjøre, ha litt avtaler og sånn, men jeg er desverre ikke sterk nok for det enda. De foreslo igår at jeg ble innlagt igjen på døgnbasis istedenfor å reise hjem etter middag..men det kom ikke på tale, hadde fullt med planer resten av dagen:P Hadde nok egentlig behov for det, var så sinnsykt utslitt. Men hadde tross alt bursdag, så måtte nesten finne på et eller annet!(selv om mitt største ønske hele dagen strengt tatt var å sove :P)

Idag har vi hatt ansvarsgruppemøte. Blitt enig om at jeg skal være her til tirsdag. Etter det vil jeg prøve meg litt hjemme igjen; sannsynligvis kombinert med å være her litt på dagen. Så blir det nok kanskje noen døgn til inne her, før jeg i første uke i mai skal prøve en hel uke hjemme. Hjelp. Men skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd. Det har vært kjekt å være hjemme på kveldene siste uka, så litt kjipt å være døgninnlagt igjen...; men det er ihvertfall et bra friskhetstegn at jeg tenker sånn!
Nå har jeg fått streng beskjed om å ikke lage noen avtaler og bare ta det med ro hele helgen. Blæ:P Kan ikke si jeg synes det er spesielt moro, men akkurat nå er det sånn, så det må vel til.

2 kommentarer:

  1. Håper du klarer å slappe av, og følge rådene ;)

    <3

    SvarSlett
  2. Å, gratulerer med overstått bursdag!

    SvarSlett