søndag 8. april 2012

Helvetes natt

Har hatt en skikkelig tøff natt/morgen. Var uvel og smådårlig når jeg la meg igår, og det ble egentlig bare verre utover natten. Fikk ikke sove noe som helst. På morgenvkvisten forverret det seg ytterligere. Jeg frøys og frøys og frøys uansett hvor mange lag med klær jeg tok på meg+ekstrem kvalme og angst/uro. Det lignet rett og slett veldig på sånn som det var før jeg ble innlagt på isolat. Noe som igjen gjorde at jeg ble kjemperedd. Har jo blitt "lovd" at jeg ikke vil bli så dårlig igjen så lenge jeg får i meg maten osv. Jeg var med andre ord kjempefortvila. Hvorfor i all verden skjer dette til tross for at jeg har vært så flink?! 
Kunne jo verken skylle på dehydrering eller matmangel. Likevel merket jeg at jeg ble mer og mer forvirret og falt mer og mer vekk. Så for meg at det var bare et tidsspørsmål før jeg måtte bli sendt på sykehuset igjen.
Men etter litt om og meg fikk de ordnet det så jeg fikk 1 sobril, og selv om det ikke tok vekk alt, så klarte jeg å duppe av noen timer. Var en smule bedre når jeg våknet(eller ble dradd utav sengen av en av de ansatte omtrent:P) Hadde jo ikke fått i meg noe mat, så til lunsj klarte jeg få i meg det jeg skulle hatt til frokost. Følte meg fremdeles ganske dårlig, så gikk og la meg igjen ganske fort etterpå. KOntakten min var ikke så happy for det, men jeg klarte ikke sitte oppe mer...Så ble til at hun satt ved siden av sengen til hviletiden var gått ut. På et eller annet tidspunkt sovnet jeg og sto egentlig ikke opp før for en halvtimes tid siden. Når jeg våknet var jeg kliss gjennomvåt av svette; skikkelig varm. Men sånn ellers følte jeg meg hundre hakk bedre. TAKK OG LOV, sier jeg bare. Trodde virkelig ting skulle gå skikkelig galt nå. Samtidig er det så ekkelt at jeg blir så dårlig sånn uten videre...Jeg hadde jo ikke sovet noe, men skjønner likevel ikke at det skal kunne gjøre meg SÅ dårlig i seg selv?
Kanskje har jeg presset kroppen for mye fysisk...Har jo ikke akkurat helt fulgt det der med 30 minutters aktivitet i det siste. Skal prøve å ta det helt med ro idag.

1 kommentar:

  1. Jeg vil bare fortelle deg at jeg sender deg noen gode tanker innimellom! <3

    SvarSlett