mandag 23. april 2012

vektoppgang

1,5 kg.

Jeg føler meg lurt. Kostplanen skulle ikke gjøre at jeg gikk opp. Bevis på at jeg eser ut. Veier 4 kilo mer nå enn for 1,5 måned siden. Det er kanskje ikke allverden, men har gått over en grense som jeg omtrent ikke har vært over på 1,5 år. Føler meg som en taper. I tilegg har jeg følt på mer sultfølelse i det siste, noe som gjør at jeg bare føler meg enda grådigere. Jeg spiser såpass mye at jeg går opp i vekt, men likevel vil jeg ha mer?! Føler aldri jeg kan stole på kroppen; den vil helst bare fortsette og fortsette og fortsette å spise i det uendelige.

Ville virkelig ikke gå til frokost etter veiingen idag. Tok meg noen minutter, roet meg litt; så gikk jeg inn likevel. Fullførte. Samme med lunsj. Nå er det middag. Jeg skal fullføre, så lenge jeg er her skal jeg klare det. Håper jo å klare å holde på stabiliteten når jeg skal hjem imorgen også, men vi får se.

1 kommentar:

  1. Vektoppgang er vanskelig, men det må til kjære deg....
    Veldig bra at du møter opp til måltidene. Jeg har troen på deg <3

    SvarSlett