lørdag 7. april 2012

Varm

Jeg er så varm, det er helt ekstremt. Blir helt svimete og ør i hodet av det jo. Det begynte med hetetokter om kveldene, men nå blir det bare mer og mer gjennom dagen. Føler ikke jeg kan gå med korte ermer ute i fellesmiljøet pga. sår på armene som aldri vil gro, så det gjør det ikke akkurat bedre! Nå sitter jeg på datarommet som ifølge en av de ansatte er det kaldeste rommet på hele bygget. Vinduet står på vidt gap, jeg sitter i bare singlet og tights; men holder likevel på å renne vekk! Funker liksom ikke helt å late som om jeg er i syden heller:P På samme tid har jeg sprukken, tørr hud på hendene fordi det har vært så kaldt i det siste..
Det som hjelper litt er å gå tynnkledd ute. Men er liksom litt redd for å bli syk også selv om jeg føler meg varm? Kan umulig være helt bra å gå rundt i singlet når det er 2-3 grader ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar