tirsdag 23. november 2010

42 timer og ansvarsgruppemøte

Fremdeles ikke internett i leiligheten!(sitter på biblioteket nå)

Akkurat vært på ansvarsgruppemøte. Gruer meg alltid for dem. Idag var forsåvidt ikke et unntak...Følelsene av å være håpløs,bli overkjørt osv. pleier bli ganske så intense. Verden har bare føltes veldig stor og stygg og kald og fæl siste dagene, depresjonen og mangel på livsglede kveler meg, så hadde få forventninger. Men etter mye frem og tilbake kom vi faktisk frem til noen ting. Jeg skal satse på å prøve å komme tilbake til bensinstasjonen, men ha et møte med arbeidsgiver og NAV først. I tilegg får jeg en innleggelse...Damen fra DBT understreket veldig at dette gikk imot alle deres prinsipper og blabla, men ble likevel enig om at jeg skulle få "lov" til å fåen innleggelse på 5-7 dager. Forhåpentligvis kan det hjelpe til at jeg klarer få litt mer rutine på ting, måltider osv. så formen blir bedre.Noe den må bli omjeg skal ha sjanse til å klare å jobbe igjen. Vi skal ha etmøte der vi legger opp litt mer konkrete planer rundt måltidene og sånt...Men angående trening ble vi enige om 2x40 minutter per dag, noe jeg synes var overraskende mye egentlig, men greit nok xD Det omfatter jo ikke bare trening, men også turer/aktivitet osv. Siden det blir et såpass kort opphold, så blir det ikke snakk om å jobbe spesielt mye med ting, men mer bare å komme inn i litt rutiner og sånt.

Igår tok jeg beintetthetstest, fikk beskjed om at det var for lavt, men hva de legger i det vet jeg ikke. Jeg skal få vite mer av legen min.

Status akkurat nå er vel at jeg fremdeles er veldig sliten,men at ting føles kanskje en liten smule mindre håpløst enn før møtet.

1 kommentar:

  1. ikke bra å høre at den prøven var dårlig.. Håper du får snakket med legen din og at dere finner frem i det, fordi i verste fall kan det føre til benskjørhet. <3 takk for kommentaren! tror vi må gå på et skikkelig oppvåkningskurs :D hehe

    SvarSlett