søndag 14. november 2010

repeat-repeat-repeat

Jeg har mistet oversikten over hvor mange omganger det har blitt, men må være godt over 20. Bare idag. Over 20 runder med overspising og oppkast. Når jeg endelig tror det er over, at jeg er trygg, så begynner alt på nytt igjen. Sår i halsen, sår i munnen, sår på hendene. Vondt i magen, vondt i ryggen, vondt i hodet, vondt i psyken. Vil slutte, men likevel gjør jeg det ikke? Skjønner det ikke. Det er utrolig hvordan uken kan gå sånn noenlunde, og når helgen kommer så blir det totalt kaos. Helg=bulimi. Jeg liker ikke helger, jeg er glad den snart er over. Samtidig som det alltid føles tungt med en ny uke. En uke som helst skal bli bedre, men hva er vitsen om jeg bare må begynne på nytt igjen neste uke? Helt på scratch enda en gang.

1 kommentar:

  1. Huff.. håper virkelig at du får en bedre uke enn dagen i dag <3

    SvarSlett