fredag 19. november 2010

Be, så skal du få

Jeg har bedt om innleggelse. Nevnt det mange ganger før, og tenkt på det gankse konstant i det siste. Men i DBT-behandlingen er de ganske imot innleggelser, spesielt for "sånne som oss". Derfor har det liksom aldri blitt noe. Men nå sendte jeg en klar melding om at; jeg klarer ikke dette lengre, jeg må legges inn så jeg kan få mer hjelp. Må vente til over helgen før jeg vet noe mer da...Men mest sannsynlig blir det bare en ukes tid så jeg forhåpentligvis kan få hjelp til å komme over den verste kneiken når det gjelder spisingen. Jeg har, til forskjell fra før, ikke lyst til å bli innlagt i det hele tatt...Men jeg ser ikke andre løsninger akkurat nå.

1 kommentar:

  1. Håper at du kan få en innleggelse slik at du kan komme deg litt og heller jobbe videre i behandlingen etterhvert <3

    SvarSlett