torsdag 18. november 2010

44 timer

overspising/oppkast-fri. Men jeg er så sliten, så utrolig sliten. Intens hodepine. Det føles så håpløst og bortkastet å fortsette å prøve. Sovet mer enn nok i det siste, men er likevel totalt utslitt konstant. Vet jo at det ikke blir det spor bedre av å la bulimien ta over sånn egentlig men. Har i det minste ikke sett svarte prikker eller blødd neseblod de siste dagene. Akkurat nå er jeg hjemme hos mamma og pappa. Den største triggeren som finnes på jord omtrent. Det er her samtlige bulimiske-perioder har begynt igjen hver eneste bidige gang. Men måtte kjøre lillebroren min hjem...Kanskje lurest å kjøre tilbake i leiligheten ikveld, problemet er bare at det strengt ikke er spesielt forsvarlig så sliten jeg er.

Vet ikke. Orker nesten ikke skrive heller, kjennes ut som jeg har fått migrene eller noe i den duren.

Holdt på å glemme en ting! Hadde faktisk flere fine opplevelser igår, til tross for alt. Fikk sett babaja igjen etter gammelt <3 Og på kvelden var jeg borte hos søsteren min og mannen hennes og hadde mini-spillkveld, det er alltid kjempemoro!(til tross for at jeg tapte hele tiden med min for tiden elendige konsentrasjon :P)
Vi gav oss ganske tidlig da, ganske sliten hele gjengen. Men det var nå koselig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar