fredag 21. oktober 2011

...

Egentlig en bra dag...Hadde faktisk flere positive ting å fortelle. Men så snudde alt, og plutselig virker alle disse positive tingene bare totalt overfladiske og meningsløse. Halv god dag+halv dårlig dag, det burde vel kanskje regnes som en noenlunde OK dag det, sånn gjennomsnittlig? Men hjernen min funker desverre ikke slik.

Ikke fikk jeg brevet jeg skulle få fra Modum heller, det kommer vel imorgen.

Fikk forresten akkurat vite at planene mine for imorgen har gått i vasken. Jeg er sint på meg selv fordi jeg gav meg selv lov til å glede meg. Det var ikke noen BIG deal, men likevel, det var viktig for meg. Vi kan vel ta det igjen seinere... Joda, for all del. Problemet er bare at jeg har forberedt, planlagt og innstilt meg på dette i noen dager nå. Det er ikke "bare å ta en annen dag" sånn som normale folk kanskje gjør...Spiseforstyrrelsen dominerer altfor mye til det. Dessuten trengte jeg det sårt.
Men jeg overlever vel alltids.

Til legen skal jeg ihvertfall imorgen! Fjerne stingene og greier. Spanande.

1 kommentar: