tirsdag 18. oktober 2011

HMm

Hvordan går det?

Ja, si det. Det går på en eller annen måte? Mesteparten av de siste dagene har jeg tilbringt i sengen. Men idag har jeg klart å være våken i 7 timer i strekk, wow, nesten stolt over meg selv.

Jeg føler meg tom og deprimert.

Imorgen har jeg i det minste planer da, så blir nødt å dra meg selv ut av leiligheten noen timer.

And btw, jeg er invitert til bryllup i USA :O Det er bare noen måneder til, så jeg tviler  på at jeg kan reise med tanke på formen...Men uansett, de fleste er litt sjokka over at onkelen min skal gifte seg. Han er meget spesiell(for å si det fint), og de fleste hadde vel trodd han kom til å være evig ungkar. Det første mamma sa var at hun tror han gifter seg for å få Green card...Heh. Må innrømme jeg tenkte i samme banene selv, menmen. Det hadde absolutt vært kjekt å reise til Amerika, men med familituren til danmark i sommer friskt i minnet, vet jeg at jeg IKKE skal reise noen plass med mindre formen skulle få en enorm oppsving. Tvilsomt, but you never know.

1 kommentar: