søndag 30. oktober 2011

Dagen

Kinoturen gikk egentlig så bra som det kunne gå! Likte filmen! For å være helt ærlig tror jeg at jeg synes den var enda gøyere enn lillebroren min synes da men, hehe:P Uroen preger så og si alt, men jeg klarte faktisk å rømme litt fra virkeligheten der i kinosalen, og det trengte jeg!(hjalp på at vi hadde de seriøst beste plassene også:P)
Det er litt rart. Til tross for at jeg likte filmen, og flere ganger lo høyt, så følte jeg, og føler jeg meg så uendelig tom...Det er liksom noe som mangler. Men skal prøve å ikke dvele så mye med det, tror broren min hadde det kjekt!

Jeg prøver å komme igang med brevet til Modum. Lage noen setninger av punktene jeg skrev ned igår, men det stokker seg jo bare helt! Jeg klarer det rett og slett ikke. Har prøvd og prøvd og prøvd. Jeg har en ny time med sykepleieren neste uke, håper å få ned noen ord til da. Må sende det seinest på fredag.

Tenker veldig på om jeg skal melde meg på IKS-kurs i november! Er sikker på at det hadde gjort meg godt...Problemet er bare at jeg må bestille tog/fly+hotell...Det er dyrt nok i seg selv, og når formen i tilegg er såpass dårlig, så er det utrolig kjedelig om jeg ikke klarer å reise...Men vurderer å ta sjansen!

2 kommentarer:

  1. Husk at du ikke trenger å skrive så veldig mye i brevet til Modum.
    -Hvordan bulimien preget hverdagen din
    -Hvor mye den tar av tiden din hver dag
    -Om du er sliten og lei av å ha det sånn
    -Depresjon
    -Ensomhet/isolasjon
    -Hvor motivert du er til å bli frisk (med tanke på framtiden like mye som her og nå)
    -Hva du tror Modum vil hjelpe deg med
    -Hvilke forventninger du har til et opphold, om du tror de kan hjelpe deg, at du hvertfall vil få verktøy å ta med deg videre.
    -At du ikke nødvendigvis ser for deg å bli frisk etter et opphold der, men FRISKERE
    - Målsettinger ved et opphold kan f.eks være å bli friskere, få vite mer, få verktøy, hjelp til endringer,at siden de har kompetanse så vil du få mer ut av behandlingen enn du får av poliklinisk behandling, fordi du får tettere oppfølging...

    Ja, det var noen eksempler..

    <3

    SvarSlett
  2. TAKK! Det hjalp veldig <3 Har skrevet to sider nå, så det begynner å komme seg ;) Uansett hva jeg skriver føles det som om noe mangler/kunne vært skrevet annerledes osv. men jeg får bare satse på at det er greit nok....

    SvarSlett