lørdag 22. oktober 2011

legevakten...

igjen ikveld.
Diagnose; kraftig urinveisinfeksjon.
Heldigvis noe som går an å fikse! Mistenker at jeg har gått med det lenge(flere måneder), men det har gått litt i perioder....De siste dagene, og spesielt idag har det vært helt forferdelig. Fått i meg altfor lite væske, men likevel et konstant trykk på blæren og en intens tissetrang...rett og slett.
Jeg har ikke hatt noe vondt, men ville nesten heller hatt det! Har knapt sovet eller klart å slappe av et sekund siste døgnet. Holdt på å klikke for meg tilslutt!
Men nå har jeg fått en tredagers pencilinkur, så jeg satser på at det funker :)

På veien hjem fra legevakten klarte jeg å punktere med bilen.
Kunne ikke vært verre timing :P Begynte nesten grine når jeg venta på at pappa skulle plukke meg opp for jeg måtte så sinnsykt på do og det fantes ikke bebyggelse i mils omkrets omtrent.... Haha, hjelpes.
En ekstremt lang og merkelig dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar