torsdag 14. juli 2011

Beintetthetsprøve imorgen

Imorgen skal jeg opp på sykehuset for å sjekke beintettheten igjen. Jeg er litt spent! Håper virkelig på at den har blitt litt bedre. Har ihvertfall spist masse kalsium siden jeg fikk vite at jeg hadde benskjørhet ifjor, så får håpe det er nok. Er litt redd for at benskjørheten kan ha blitt verre til tross for kalsiumen, har ikke hatt mensutrasjon siden 2009, og regelmessig menstruasjon er (sånn jeg har forstått)en av de viktigste faktorene for bra beinhelse. Kan ikke gjøre annet enn å krysse alt som krysses kan.

Begynner å glede meg litt til danmarkstur også! Blir godt å få seg vekk litt(selv om jeg strengt tatt bare kom hjem for noen dager siden:P) Er desverre meldt ganske trist vær i Danmark fremover, men det kan alltids forandre seg! Uansett er det herlig å få reise litt. Det kan hende vi tar oss en tur til Tyskland også, time will show :)
Jeg må ned og hamstre næringsdrikker imorgen. Er nødt til å trosse spiseforstyrrelsen om Danmarksturen skal gå greit.

2 kommentarer: