fredag 29. juli 2011

Oh happy day

Jeg blir kastet ut av leiligheten. Fant et brev i postkassen idag hvor det sto at han oppe hadde oppdaget at jeg ikke hadde betalt for de tre første månedene i år, og 3 måneder iløpet av fjoråret. Dette er FEIL. Problemet er at jeg ved flere tilfeller har betalt til mamma og pappa(som igjen skulle betale innpå til han)fordi jeg har hatt problemet med nettet og nettbanken. Jeg er kjempeflau over det faktum at han tror jeg har unndradd meg å betale leie, spesielt med tanke på hvor billig jeg faktisk får bo her. Men pappa har lovd å snakke med han imorgen...For jeg har betalt hver eneste måned jeg, men det har blitt litt tull de månedne jeg har gitt penger til mamma/pappa, og de har glemt å betale innpå til husverten min.
Jeg regner med jeg må flytte uansett, siden barnebarnet hans skal bo her. Men jeg aner ikke om det at jeg utifra det han ser ikke har betalt var dråpen som avgjorde at han ba meg flytte, eller om han ville gjort det uansett.

Jeg har jo forsåvidt tenkt på å flytte selv, men ikke funnet noe. Er ikke så moro når man MÅ flytte. Men jeg har vært heldig som har fått bo her så lenge da. Har uansett mulighet til å flytte opp på loftet hos farmor og farfar til jeg har funnet noe annet, så totalt krise er det ikke(selv om det føles litt sånn).

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare meg uten leiligheten, min borg og min festning. For å ikke snakke om at jeg blir nødt til å flytte til en plass hvor det knapt går busser og man er avhengig av bil.

Min første innskytelse var å overspise for å straffe meg selv. Selv om jeg vet at jeg har betalt, så føler jeg meg så jævlig dum. DUMDUMDUMDUM. IDIOT. Selvfølgelig vil ingen ha deg boende hos seg osv.

Den store planen jeg hadde om å be om innleggelse idag gikk forresten i vasken. Sovnet ikke før langt utpå morgenkvisten og våknet ikke før LANGT på dag, og da var det altfor seint. Fantastisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar