mandag 11. juni 2012

Sinnsykt fint

Nå sitter jeg på rommet mitt. Eller leiligheten min kan jeg vel nesten heller si? Ble helt satt ut jeg.
Ikke bare er det fint, men SVÆRT. I tilegg til seng, skap og sånne vanlige ting, så er det et lite kjøkken(skap, kjøleskap, komfyr, vask), spisebord+stoler, garderobe/gang og bad med dusj, vaskemaskin og tørketrommel. Hotellstandard rett og slett! Har tatt endel bilder, skal se om jeg får postet de seinere.
Eneste jeg ikke synes er noe særlig er de store vinduene som går fra gulvet og opp til taket. Føler meg litt som en gullfisk.

Jeg vet fremdeles veldig lite om hva som skjer. Bare snakket litt med en av de ansatte.

Skal spise lunsj nå.

Har time med legen her klokken 14, så da får jeg sikkert litt mer oversikt.

Møtte på to stk som jobbet på den andre DPSen ved inngangen(de har begynt å jobbe her). Greit å se noen kjente fjes. Ellers er jeg helt sinnsykt sliten idag. Skjønner ikke helt hvorfor.

Anyway. Nå må jeg ringe til Modum! Utsatt det tusen ganger. Ringt et par ganger også, men lagt på før jeg har fått svar. Vet ikke hvorfor jeg synes det er så skummelt denne gangen, har jo ringt før.

1 kommentar:

  1. Holy crap, øres jo luxus ut da. Hadde digga de vinduene også jeg :p
    Du vet at det ikke er skummelt å ringe Modum, so you go on girl!

    <3

    SvarSlett