mandag 15. august 2011

Dag 1

Og jeg kjenner faktisk på litt mestring! Bulimien kan gå og legge seg, dette skal jeg klare!
Men jeg må være årvåken hele tiden, ellers går ting fort i dass(bokstavlig talt). Må minne meg selv på å stå imot, og skille mellom friske og syke tanker. Det er vanskelig, for mye går på automatikk.
Derfor klistret jeg leiligheten full av post-its igår kveld. Noen med motiverende ord, og andre med oversikt over dagens gjøremål. Har fått fullført mesteparten!
Støvsugd, fylt opp bilen med ting til bruktbutikken og levert, vært hos søsteren min, fylt bensin og vasket masse(men mye gjenstår enda!)


Nå skal jeg gå meg en tur. Håper på å få litt mer energi, så jeg kan fortsette å kjempe for å holde de negative og spiseforstyrrede tankene på avstand(for de sniker seg innpå hele tiden). Men så langt står det 1-0 til meg :) Og jeg skal gjøre alt som står i min makt for å fortsette å vinne.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar