søndag 28. august 2011

Fit to fight.





Holder fast på tanken om at ting skal gå bedre, samtidig som jeg prøver være realistisk(forberedt på at det vil bli verre før det blir bedre osv.)
En ting er ihvertfall sikkert! Forandringer er på vei, og forandringer fryder. Ting kan bare gå oppover.
Jeg forsikrer meg selv om at det aldri er for seint å begynne på ny scratch. Det er aldri for seint å snu. Og det er akkurat det jeg skal gjøre.
Jeg har skrevet side opp og side ned hvor fæl bulimien er. Mesteparten er skrevet etter uendelige runder over doskålen. Totalt usensurert og jævlig. Jeg lover herved at dette skal leses grundig når bulimien prøver å lokke meg til seg.
Har også lagd en boks full av lapper med distraheringsforslag, lånt en haug med bøker og filmer+lagd timeplan. Man kan aldri være godt nok forberedt mot bulimien, men jo mer forberedt, jo bedre.




Blanke ark med fargestifter til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar