onsdag 24. august 2011

Rock bottom

Pust
Hold ut. 
Pust
Motstå trangen til å hyle.
 
Repeat

4 kommentarer:

  1. Hva kan jeg si..... andre pleier vanligvis å fortelle meg at "du vet det blir bedre, ikke sant", noe som irriterer meg jævlig. Så det skal jeg IKKE si!

    Men en solid KLEM oversendes herved til deg, jeg er veldig glad for at jeg fikk bli litt kjent med deg i sommer.

    -Merete

    SvarSlett
  2. Pust, hold ut også vil jeg si at; slipp det ut, hyl, få ut innestengte følelser. Jeg syns i hvertfall det er ganske godt å gå ut i skogen og bare hyle og skrike av full hals, noen ganger:p

    Mange klemmer<3

    (Hvem er du forresten? Jeg var og på iks.leiren.)

    SvarSlett
  3. Takk, begge to <3

    Kanskje jeg skal prøve å finne en skog. Må være en plass ingen hører meg nesten xD

    SvarSlett
  4. Noen ganger hjelper det å hyle <3

    SvarSlett