lørdag 27. august 2011

Flytting

Idag har jeg hjulpet søsteren min med barneselskap. Etterpå vasket meg og mamma litt i leiligheten. Sofaen er blitt gitt bort(de hentet den idag) og imorgen skal vi ta ut resten av møblene. Planen er vel egentlig at alle tingene mine skal være ute iløpet av morgendagen. Så må alt vaskes. Har allerede vasket en god del, men vegger, gulv og tak++ gjenstår enda. Har mandag, tirsdag og onsdag på meg da, så tror jeg har nok tid.

Har også fått kjøpt meg Mandela fargebok idag! Gleder meg til jeg har roen til å sette meg ned med den :) I tilegg har jeg kjøpt meg rosa penal og hello kitty-viskelær^^, Har sånn smått komt igang med matten igjen(skal ta eksamen i November). Har ikke gjort matte på noen år, og var litt redd jeg ikke skulle klare noe, men det gikk overraskende bra!
Hadde ikke trodd det skulle være så kjekt. Tror kanskje jeg skal melde meg opp i psykologi også!


Kvelden har vært _veldig_bulimisk. Men det var forsåvidt forventet. Jeg har ikke brukt så mye av min energi på å kjempe imot. Det har med andre ord vært en veldig tung kveld for en sliten kropp.
Men til tross for den psykiske og fysiske smerten; jeg er likevel ikke så nedbrutt som jeg pleier være. For jeg er faktisk motivert. Jeg har planlagt en stund hvordan ting skal bli og hva som skal skje når jeg flytter, og nå er jeg snart der. Når jeg i tilegg begynner å kjenne på litt positive følelser og motivasjon ifh. til fremtiden så tror jeg absolutt dette skal gå veien! For det er motivasjonen som har manglet litt. Har vært så deprimert at jeg ikke har sett noen grunn til å holde ut, men nå når jeg har en plan og ting å holde på med+kommer på en helt ny plass hvor ikke spiseforstyrrelsesvanene henger i veggene, så tror jeg ting skal bli bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar