fredag 5. august 2011

Noe positivt

Var hos den nye fastlegen min idag. Hun var kjempegrei! Selvfølgelig ville hun søke på Modum, ikke noe problem. Så nå er søknaden påbegynt og skal være ferdig til min neste time som er om tre uker. Tenk om alle kunne være så samarbeidsvillige!

Var nettopp innpå og sjekket på ventetiden på Modum, og den har gått fra 54 uker til 30! Og dette er jo maks ventetid, så det lover bra :) For all del, først må jeg jo på vurdering og få klarsignal der, men er i det minste et skritt nærmere.

3 kommentarer:

  1. Så flott med sånne gode hjelpere! :) Har troen på Modum, jeg ;)

    SvarSlett
  2. åh, det var godt å høre, at det endelig begynner å skje noe! Det fortjener du virkelig. Jeg ønsker deg masse lykke til i prosessen, håper det vil gå din vei nå vennen <3

    SvarSlett
  3. Jeg skal legges inn på Modum sånn etterhvert. Var inne på vurderingsopphold i juni,og fikk brev om at jeg står på venteliste fra mai...juhu...MEN,jeg svarte ja på å bli kontaktet om det skulle bli ledig plass før den tid. Men ja,det er lange ventelister der. (Jeg skal inn for spiseforsturrelser by the way)

    SvarSlett