mandag 12. september 2011

...

Hadde egentlig ikke time hos legen min før om to uker, men fikk komme inn en tur idag likevel. I tilegg til krampene, så har foten min vært helt nummen de siste dagene. Om morgenen når jeg våkner er den helt stiv og jeg klarer knapt bevege tærene. Legen kjente litt på foten, men bortsett fra at jeg var veldig kald og ikke hadde mye følelse i den, så var det ikke så mye hun kunne si eller gjøre. I første omgang ble det bare tatt blodprøver(magnesium, kalium osv). Får svarene imorgen, håper det kan gjøre meg litt klokere. Er litt bekymret for at jeg ikke skal få tatt operasjonen i oktober hvis noe er galt.

Legen har fått "svar" fra Modum. Jeg sier det i hermetegn, for det viser seg at hun ikke har lagt ved nok dokumentasjon, og må skaffe denne før de i det hele tatt de vurderer søknaden min. Med andre ord; hun må skaffe infoen+sende søknaden en gang til= enda mer ventetid :( Blir sprø av all denne ventingen hele tiden!

Sånn ellers...Jeg hadde en ganske fin dag igår faktisk :) Var på tur med pappa i skogen! Savner å bare kunne ta meg en tur, kunne nyte naturen. Og ikke minst å kunne gå mer enn ti meter uten å føle at beina skal gi etter under meg!

2 kommentarer:

  1. Djeeez,er det ikke typisk..Kjedelig å måtte vente sånn,hvertfall når det er på noe du vil. Håper det blir fortgang nå da..

    <3

    SvarSlett
  2. Mhm, tør ikke håpe på noe som helst lengre :/

    SvarSlett